De Hänel Lean-Lift ® plateaulift als centraal bestanddeel voor een proces geoptimaliseerde productie en opslag

In de moderne expeditieafdeling van Boers & Co Precision Solutions staan twee Hänel Lean-Liften® in high-speed-uitvoering als centrale opslagplaats voor producten en modules die klaar zijn voor verzending. Beide liften beschikken over een tweede werkopening en verbinden op deze manier de montage op de bovenverdieping met de expeditieafdeling op de begane grond. In de meer dan 8 meter hoge magazijnliften wordt het gereed product overzichtelijk en ruimtebesparend voor verzending klaargezet.

Daarnaast dient een Hänel Lean-Lift ® als centraal uitgiftepunt van gereedschappen voor de omliggende productieafdelingen. Ook hier wordt door benutting van de volledige hoogte van de ruimte waardevolle productieruimte bespaard. Tegelijkertijd zijn de kostbare gereedschappen veilig en betrouwbaar in de lift geordend en kunnen deze ergonomisch worden uitgenomen. Zo hebben de medewerkers altijd het gehele gereedschapsassortiment ter beschikking.

Alle liften zijn uitgevoerd met Pick-o-Light ® Vario, een uniek systeem om producten snel en efficiënt in- en uit te slaan. Door de duidelijke visuele identificatie zijn foutkansen tot een minimum gereduceerd en is er een nauwkeurig voorraadbeheer.

U kunt het hele artikel hier lezen