Hänel is op zoek naar u!


Wij zijn één van 's werelds grootste fabrikanten van omloopstellingen (paternosters) en verticale liften (automatische hogestellingenmagazijnen). Wereldwijd behoren niet alleen gerenommeerde concerns, maar ook veel kleine en middelgrote bedrijven tot onze klanten. Maak deel uit van ons succesvolle bedrijf. Ga de uitdaging aan en solliciteer bij ons.

Aangeboden betrekkingen

Buitendienstmonteur (m/v)

Technisch commercieel medewerker binnendienst (m/v)

Monteur Buitendienst (m/v)

Accountmanager (m/v)

Hänel is al sinds 1953 één van de wereldmarktleiders op het gebied van intra-logistiek en een echt familiebedrijf. 
Onze paternosterkasten en plateauliften worden ingezet bij de meest uiteenlopende ondernemingen. Van MKB-bedrijven tot grote multinationals. Onze onderneming staat bekend om haar uitstekende producten en serviceverlening.
De Nederlandse vestiging is een zelfstandige dochteronderneming en verantwoordelijk voor de verkoop, montage en service van de Hänel-producten op de Nederlandse markt. In totaal werken er op deze vestiging 14 medewerkers. 

Wordt jij onderdeel van een gemotiveerd team en innovatieve onderneming als

Technisch commercieel medewerker binnendienst (m/v)

Je bent verantwoordelijk voor:

  • Ondersteuning en advisering van de accountmanagers;
  • Uitwerken en afhandelen van offertes, opdrachtbevestigingen en inkooporders;
  • Technische verduidelijking van aanvragen m.b.t. haalbaarheid met onze ontwikkeling/constructie-afdeling;
  • Je onderhoudt contact met klanten en leveranciers over orders en levertijden;
  • Projectwerkzaamheden, opvolging van afspraken, coördinatie en bewaking;
  • Je onderhoudt nauwe contacten met ons hoofdkantoor over ontwikkelingen en samenwerking;
  • Planning van leveringen van verkochte systemen, inclusief inhuurkrachten en materieel;
  • Opstellen van offertes en follow-up van machineverhuizingen en retrofits; 
  • Beheer van reserveonderdelenvoorraad;
  • Beheer van onderhoudscontracten (offerte/follow-up en registratie);
  • Plannen van de inzet van technici en monteurs in samenwerking met de service manager.

 

Wij bieden:

  • Intensieve en uitgebreide inwerkperiode
  • Een informele organisatie met korte en directe lijnen
  • Een functie bij de Nederlandse vestiging van een financieel gezond internationaal familiebedrijf
  • Aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden, waaronder bij gebleken geschiktheid een contract voor onbepaalde tijd. 

 

Je bent van harte welkom met een:

  • MBO+/HBO werk- en denkniveau of ruime praktijkervaring
  • Commerciële instelling met een technische opleiding of ruim technisch inzicht en een commerciële opleiding
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, in woord en geschrift. Beheersing van de Duitse taal of het willen volgen van een Duitse taalcursus is een pré
  • Uitstekende kennis van Word en Excel
  • Enthousiaste en flexibele werkhouding
  • Rijbewijs B

Vanzelfsprekend ben je leergierig, accuraat en klantgericht.

Interesse?

Voor meer informatie over Hänel en deze functie zie onze website www.haenel.nl of neem je contact op met Wim Mirer via telefoonnummer 078-890 76 50, GSM 0612 98 41 18 of wim.mirer@haenel.nl.


> Hier gaat u naar het online sollicitatieformulier

 

Hänel Kantoor- en Magazijnsystemen
Nieuwland Parc 13a
2952 DA Alblasserdam
E-mail: info@haenel.nl

Functieomschrijving

Hänel is een echt familiebedrijf. De Nederlandse vestiging is een zelfstandige dochteronderneming en is verantwoordelijk voor de verkoop, montage en service van de Hänel-producten op de Nederlandse markt. Wegens uitbreiding van ons serviceteam zijn wij op zoek naar twee monteurs in de buitendienst.

Ben jij op zoek naar een afwisselende en zelfstandige baan bij een groeiend familiebedrijf en kom je graag bij gerenommeerde bedrijven om je werkzaamheden uit te voeren? Dan nodigen wij je uit om te solliciteren!

 

Je wilt zelfstandig en met veel afwisseling werken en je ziet een echt coole baan in een internationaal bedrijf wel zitten?

Dan zit je bij ons als servicetechnicus precies goed!

 

Voor afwisseling tijdens het werk wordt gezorgd:

  • Onderhoud, mechanische en elektrische reparaties van magazijnliften
  • Geen omwegen via de zaak – de weg naar werk begint thuis 

 

Het is de moeite waard:

  • Zelfstandig werken
  • Een breed scala aan klanten en branches
  • Persoonlijke service-auto met goed ingedeelde voorraad van reserveonderdelen
  • Centrale digitale coördinatie via de centrale
  • Bovengemiddeld inkomen met overurentoeslag
  • Talrijke bedrijfsinterne en externe opleidingen als ook veiligheidstrainingen
  • Individuele veiligheidsuitrusting en persoonlijk gereedschap

 

Hiermee kun je bij ons aan de slag:

  • Afgeronde elektrotechnische opleiding of technische opleiding met elektrotechnische affiniteit
  • Rijbewijs B

 

Wij bieden je:

  • een marktconform salaris, afhankelijk van leeftijd en ervaring
  • goede secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals telefoon en servicebus
  • een team met enthousiaste collega's en een zeer prettige werksfeer
  • opleidingsmogelijkheden en
  • een platte organisatie met korte lijnen en directe communicatie.

 

Interesse?

Voor meer informatie over Hänel en deze functie zie onze website www.haenel.nl of neem je contact op met Wim Mirer via telefoonnummer 078-890 76 50 of info@haenel.nl. 


> Hier gaat u naar het online sollicitatieformulier

 

Hänel Kantoor- en Magazijnsystemen
Nieuwland Parc 13a
2952 DA Alblasserdam
E-mail: info@haenel.nl

Accountmanager (m/v)

 

Hänel is een succesvolle, internationaal toonaangevende fabrikant van innovatieve magazijnsystemen. Bijna alle concerns van naam werken met de producten van Hänel. Voor onze Nederlandse vestiging te Alblasserdam zijn wij voor het gebied Noord Nederland, Kop van Noord-Holland en Flevopolder op zoek naar een ervaren

Accountmanager (m/v)

Functie
Als Rayonmanager ben je verantwoordelijk voor het totale verkooptraject en de realisatie van jouw persoonlijk verkoopbudget in jouw regio. De nadruk zal liggen op werving van nieuwe relaties; daarnaast onderhoud je contact met bestaande klanten en bouw je deze verder uit. Je adviseert je klanten en prospects in het geautomatiseerd opslaan van hun producten met als doel de interne logistiek op het gebied van orderverwerking, opslag en beschikbaarheid van producten te optimaliseren. Je rapporteert direct aan de vestigingsdirecteur.

Jouw profiel:

  • Je beschikt over een HBO-werk- en denkniveau. 
  • Je hebt minimaal 3 jaar ervaring in een soortgelijke functie en branche (commerciële business-to-business omgeving) en hebt affiniteit met techniek en logistiek.
  • Je bent een ondernemende, zelfstandige  en gedreven persoonlijkheid; je hebt oog voor de kansen in de markt en bent doelgericht.
  • Je bent representatief en beschikt over uitstekende sociale en communicatieve vaardigheden. 
  • Je beschikt over een goede beheersing van de Engelse taal in woord en geschrift.
  • Een goede beheersing van de Duitse taal in woord en geschrift is een pre.
  • Je bent woonachtig in de regio.


Hänel biedt:

  • een uitdagende en verantwoordelijke functie in een innovatieve, groeiende en internationale omgeving;
  • een prettige en dynamische werkomgeving van (technische) professionals;
  • een marktconform salaris dat aansluit op je kennis en ervaring op basis van een 38-urige werkweek;
  • goede secundaire arbeidsvoorwaarden en een auto van de zaak; 
  • een zorgvuldig inwerktraject, waarvan een opleiding in de fabriek in Duitsland onderdeel uitmaakt.
     

 

Interesse?

Voor meer informatie over Hänel en deze functie zie onze website www.haenel.nl of neem je contact op met Wim Mirer via telefoonnummer 06-12984118 of wim.mirer@haenel.nl. 


> Hier gaat u naar het online sollicitatieformulier

 

Hänel Kantoor- en Magazijnsystemen
Nieuwland Parc 13a
2952 DA Alblasserdam
E-mail: info@haenel.nl