Onze actuele verklaring over het Coronavirus

Geachte heer of mevrouw, beste zakenpartners,

Gebeurtenissen die verband houden met het coronavirus en de impact ervan op het openbare leven volgen elkaar snel op. De regeringen hebben tot dusver maatregelen genomen die de dag ervoor soms als onmogelijk werden beschouwd.

Bij Hänel Kantoor- en Magazijnsystemen volgen we natuurlijk de instructies van de centrale en decentrale overheden op en nemen maatregelen op alle gebieden om de gezondheid van onze werknemers en onze klanten te beschermen en tegelijkertijd ons bedrijf operationeel te houden.

Met onze verkoop- en servicedienst staan wij tot uw beschikking voor al uw wensen. Onze medewerkers horen graag van u. Uiteraard respecteren we mogelijke toegangsbeperkingen en bieden we u alternatieve adviesgesprekken aan via onze website, telefoon, e-mail of TeamViewer. Neem zoals u gewend bent contact op met uw contactpersoon.

Onze medewerkers zijn geïnformeerd en getraind om te voldoen aan elementaire en effectieve preventieve hygiënemaatregelen. We hebben op alle gebieden effectieve maatregelen genomen, zodat we onze klanten zoals gewoonlijk kunnen ondersteunen. We beveiligen onze Supply Chain zoveel als mogelijk en hebben in onze productielocaties voorzorgsmaatregelen genomen om de productie op peil te houden.

Onze servicemonteurs hebben een groot deel van alle reserveonderdelen in hun servicevoertuig in voorraad en garanderen zo een hoge beschikbaarheid van reserveonderdelen met een korte reactietijd.

We weten dat ook u de situatie onder ogen ziet en passende maatregelen heeft genomen. We vinden het essentieel dat we elkaar als partners behandelen, vooral in moeilijke tijden, en dat we de mens centraal stellen. Als we u kunnen ondersteunen bij uw inspanningen, kijken we uit naar uw suggesties.

We zijn ons ervan bewust dat de situatie elke dag kan veranderen. We zullen u informeren als er wijzigingen zijn.

Laten we deze situatie samen en in partnerschap overwinnen.