Opslag van dossiers op de administratie
Rationalisering – kostenverlaging – effectiviteit: aan deze eisen moet een moderne administratie voldoen!
De Hänel Rotomat® is het ideale opbergsysteem voor patiënten- en personeelsdossiers!
Met het automatische Hänel Rotomat® opbergsysteem neemt de dagelijkse administratieve rompslomp flink af. Door de snellere beschikbaarstelling van opgevraagde dossiers of documenten wordt het arbeidsproces nog efficiënter.
Om de documenten te organiseren, kunt u het Hänel dossierbeheer direct op de microprocessorbesturing gebruiken. Uiteraard kunt u de Hänel Rotomat® ook in het bedrijfsnetwerk integreren.
Hänel biedt voor elke eis de passende indeling voor de opslag van:
- verticale hangmappen
- laterale hangmappen
- staande mappen
- staande ordners
- gegevensdragers, microfilms enz.
Onze vakkundige adviseurs laten u graag meer opslagmogelijkheden zien.
De voordelen
- Snelle opberg- en toegangstijden – daardoor enorme tijdsbesparing
- Verdubbelt de opbergcapaciteit op hetzelfde oppervlak – daardoor maar liefst 60 % ruimtebesparing
- Aansluiting op pc-werkstations
- Bescherming tegen stof en onbevoegde toegang