Opslag van dossiers op de administratie

Rationalisering – kostenverlaging – effectiviteit: aan deze eisen moet een moderne administratie voldoen!

De Hänel Rotomat® is het ideale opbergsysteem voor patiënten- en personeelsdossiers!

Met het automatische Hänel Rotomat® opbergsysteem neemt de dagelijkse administratieve rompslomp flink af. Door de snellere beschikbaarstelling van opgevraagde dossiers of documenten wordt het arbeidsproces nog efficiënter.

Om de documenten te organiseren, kunt u het Hänel dossierbeheer direct op de microprocessorbesturing gebruiken. Uiteraard kunt u de Hänel Rotomat® ook in het bedrijfsnetwerk integreren.

Hänel biedt voor elke eis de passende indeling voor de opslag van:

  • verticale hangmappen
  • laterale hangmappen
  • staande mappen
  • staande ordners
  • gegevensdragers, microfilms enz.

Onze vakkundige adviseurs laten u graag meer opslagmogelijkheden zien.

De voordelen

  • Snelle opberg- en toegangstijden – daardoor enorme tijdsbesparing
  • Verdubbelt de opbergcapaciteit op hetzelfde oppervlak – daardoor maar liefst 60 % ruimtebesparing
  • Aansluiting op pc-werkstations
  • Bescherming tegen stof en onbevoegde toegang