Hänel presenteert oplossingen voor de intralogistiek van morgen!

Het thema van ’s werelds grootste beurs op het gebied van intralogistiek van dit jaar, de CeMAT 2016, luidde ‘Smart Supply Chain Solutions’.

De eisen aan de leveringsnauwkeurigheid en -flexibiliteit stijgen voortdurend en daarom wordt het steeds belangrijker om een gedigitaliseerde en gekoppelde intralogistieke structuur toe te passen. Hänel Büro- und Lagersysteme is zich hier al jaren van bewust en niet pas sinds iedereen het onder de noemer ‘Industrie 4.0’ over de digitalisering van de industrie heeft.

Hänel Büro- und Lagersysteme biedt al lange tijd een zeer efficiënte besturings- en softwaretechnologie waarmee de Hänel magazijnliften in de meest uiteenlopende intralogistieke oplossingen kunnen worden geïntegreerd. De tientallen jaren ervaring maakt Hänel Büro- und Lagersysteme tot een van de pioniers bij de integratie van magazijnliften in computersystemen.

Hier een kort overzicht van de highlights van Hänel op de CeMAT 2016:

Naast de competentie van de grote verscheidenheid aan Hänel besturingen en de slimme integratie van de Hänel magazijnliften in wereldwijde netwerken konden de bezoekers van onze beursstand de nieuwe Hänel besturing MP 14 N live in een wereldpremière meemaken. Met haar 12 inch touchscreen-display biedt ze de hoogste mate aan functionaliteit en bedieningsgemak.

Verder werd de nieuwste versie van de magazijnbeheersoftware HänelSoft® in een live demonstratie gepresenteerd. Een andere publiekstrekker was de mogelijkheid om de Hänel besturingen via de SOAP-interface direct als ERP-client te gebruiken. Aan de hand van het voorbeeld van SAP werd deze effectieve variant van integratie eveneens direct op de Hänel Lean-Lift® gepresenteerd.

Op de speciale tentoonstelling ‘Innovatieve logistieke oplossingen’ in hal 27 heeft Hänel samen met viastore SOFTWARE een Lean-Lift® in het daar gepresenteerde intralogistieke concept geïntegreerd. Heel veel toeschouwers hebben de Hänel magazijnlift in actie gezien als krachtig Pick-by-Light- en Put-to-Light-orderverzamelsysteem.

Wij bedanken alle bezoekers voor de interessante gesprekken en kijken ernaar uit om de succesvolle samenwerking voort te zetten.