Vervoersbedrijf TPG in Genève

Ongeveer 471.000 mensen maken dagelijks gebruik van het openbaar vervoersnetwerk van Genève

Personeelsdossiers van ongeveer 1.900 medewerkers worden veilig in de Hänel Rotomat® kantoorlift gearchiveerd en beheerd.

De afsluitbare en soepele schuifdeur met veiligheidsslot beschermt de dossiers tegen onbevoegde toegang en de hangmappen bovendien tegen stof en andere vuiligheid.

De uittrekbare hangframes zijn ideaal voor de opslag van verticale hangmappen.
Dankzij de soepele telescoopgeleiders kunnen de hangframes eenvoudig ontgrendeld en uitgetrokken worden. De Hänel Rotomat® kantoorlift maakt door zijn perfecte integratie op de werkplek een enorme rationalisatie van bestaande arbeidsprocessen mogelijk.

Benodigde dossiers staan elk moment en direct ter beschikking. Na een verzoek aan de microprocessorbesturing met TFT-display met een hoge resolutie wordt het benodigde plateau snel en veilig op de ergonomische uitneemhoogte gebracht. De documenten kunnen comfortabel gepakt en weer teruggezet worden.

Dankzij het geniale roulatie-transportprincipe creëert de Hänel Rotomat® een enorme opbergcapaciteit in de meest krappe ruimte. Bij benutting van de ruimtehoogte kan, op dezelfde oppervlakte, meer dan 60 procent meer gearchiveerd worden. Het ruimtebesparende en ergonomische design van de Rotomat® kantoorliften past zich perfect aan elke kantoorsituatie aan.

De perfecte kantoororganisatie!