Succesvol optreden van Hänel Kantoor- en Magazijnsystemen

op de beurs LogiMAT 2023

Grote drukte op de Hänel stand – de innovatieve digitale oplossingen van Hänel werden live op de Hänel magazijnliften gepresenteerd aan talloze bezoekers.

Na de geslaagde herstart van de LogiMAT in 2022 groeide deze beurs dit jaar door naar ruim 60.000 bezoekers.

Wij zijn blij dat er ook op de Hänel stand opnieuw sprake was van een flinke toename van het aantal bezoeken en contacten. Eén Hänel Rotomat® paternosterkast en twee Hänel Lean-Liften® konden live op de stand worden getest. Alle liften waren uitgerust met de krachtige besturing MP 14 N en het vakpubliek kon de veelzijdigheid van deze moderne besturing live ervaren. Als stand-alone-oplossing met geïntegreerd magazijnbeheer of geïntegreerd in de meest uiteenlopende IT-omgevingen, bijvoorbeeld via het SOAP-protocol – de Hänel magazijnliften en besturingen bieden alles wat een moderne intralogistiek verlangt.

Een absolute highlight was de ontwerpstudie van de nieuwe LED-matrix van Hänel bij de werkopening. Informatie en opslagplaats worden direct op het opgeslagen artikel weergegeven en de magazijnprocessen worden snel en probleemloos bevestigd op de plek waar artikelen worden uitgenomen of opgeslagen – en dat alles perfect geïntegreerd in het tijdloze Lean-Lift®-design.

Het bedieningsconcept Visual Operation combineert een in de lift ingebouwde camera met de magazijnbeheersoftware HänelSoft®-N. Samen met Hänel Pick-o-Light® is zo het volledig visueel bedienen en picken op de Hänel magazijnlift mogelijk.

Onder het begrip Hänel Powerful Features zijn efficiëntieverhogende speciale uitrustingen samengevat om Hänel magazijnliften individueel te optimaliseren voor de eisen van de klanten en de efficiëntie bij het picken opnieuw flink te verhogen.

Het Hänel EcoConcept optimaliseert de energie-efficiëntie van de Hänel magazijnliften permanent en helpt zo CO2 te besparen.

Het Hänel beursteam legde heel veel contacten, voerde interessante gesprekken en presenteerde de toekomstgerichte oplossingen van Hänel aan het vakpubliek. Het succes op de LogiMAT 2023 laat zien dat wij de juiste producten voor de opslagbehoeften van morgen ontwikkelen. Wij bedanken alle bezoekers, de organisatie van de beurs en ons Hänel beursstandteam voor deze bijzonder succesvolle beurs.