De magazijnbeheersoftware voor de eisen van morgen!

De magazijnbeheersoftware van Hänel combineert het modernste design met optimale functionaliteit en het hoogste bedieningsgemak

Al in 2001 heeft Hänel met de introductie van HänelSoft® een krachtig magazijnbeheersysteem op de markt gebracht, dat tot op de dag van vandaag in veel industrieën en branches succesvol voor het magazijnbeheer wordt gebruikt.

De voortdurende verdere ontwikkeling en intelligente aanvullende modules maken HänelSoft® tot een universele tool voor de meest uiteenlopende opslageisen.

Voor het beheer van de verschillende Hänel magazijnliften of ook van traditionele magazijnen – HänelSoft® is de ideale magazijnbeheersoftware die ook aan de eisen van de toekomst voldoet.

Voor de actuele softwareversie hebben de ontwikkelaars van Hänel zichzelf drie grote doelen gesteld:

• hoge functionaliteit
  • optimale gebruikersinterface
  • beste prijs-kwaliteitsverhouding

Daarmee presenteert het magazijnbeheersysteem HänelSoft® zich in een nog geavanceerder design, uitgerust met de nieuwste technologieën en een bedieningsconcept dat de norm bepaalt.

HänelSoft® is platformonafhankelijk en biedt webapplicaties voor alle denkbare clients. Direct op de lift, op de pc op de werkplek of door middel van terminals of tablets – alle magazijngegevens kunnen overal worden bekeken en beheerd.

Doordacht bedieningsconcept

Het complete bedieningsconcept is gebruiksvriendelijk en modern. Complexe processen worden eenvoudig en logisch gevisualiseerd. Sjablonen, pictogrammen en andere functies die het werk vergemakkelijken, zoals bijvoorbeeld drag & drop binnen het plateaubeheer, maken een intuïtieve bediening mogelijk en zorgen ervoor dat gegevens sneller kunnen worden ingevoerd.

HänelSoft® – rendabel en vooruitstrevend

Het optimale samenspel tussen HänelSoft® en de Hänel liftbesturingen garandeert een efficiënt gebruik van het magazijn. Naast de Rotomat®, Lockomat®, Lean-Lift® en Multi-Space® kunnen ook andere magazijntypes zoals het stellingmagazijn of palletmagazijn optimaal met HänelSoft® worden beheerd.