Uit de stress, in de rust
Nieuw magazijn voor Paul Meijering Metalen
Dankzij een sterke omzetgroei is Paul Meijering Metalen de afgelopen 4 jaar het oude magazijn in Zaltbommel volledig ontgroeid. In een nieuw, bijna twee keer zo groot magazijn inclusief volautomatisch buizenopslagsysteem en smallegangenmagazijn kan de leverancier van buizen, flenzen en fittingen voorlopig vooruit. “Het kost ons geen enkele stress meer om het materiaal op tijd de deur uit te krijgen.”

Terwijl veel bedrijven in de staalindustrie hebben geleden onder de crisis, heeft Paul Meijering Metalen uit Zaltbommel ervan geprofiteerd. De groothandel in roestvaststalen buizen en hulpstukken zoals fittingen en flenzen heeft zijn omzet de afgelopen 4 jaar zien verdrievoudigen. “Natuurlijk hebben wij in het begin van de crisis met de dalende staalprijzen ook een klap gehad. Wij hebben echter besloten voor elk product dat we verkochten er twee weer op voorraad te leggen. Binnen de kortste keren lag ons magazijn vol met goedkope voorraad”, vertelt CEO Paul Meijering.
 Presse_Logistiek_Meijering_Metalen 2 MB
© Hänel GmbH & Co. KG Innovatieve ideeën. Perfecte techniek. Flexibele systemen.