Met uw toestemming analyseren wij het gebruik van onze website met behulp van tracking-technologieën en cookies om een optimale weergave van de website te kunnen garanderen en deze voortdurend te kunnen verbeteren. De toestemming is vrijwillig en kan te allen tijde worden ingetrokken. Verdere informatie met betrekking tot dit onderwerp vindt u in onze verklaring betreffende de gegevensbescherming.
Gecertificeerde kwaliteit
Innovatieve ontwikkelingen en de modernste productietechnologie
Hänel – een bedrijf dat zich tot de hoogste kwaliteit heeft verplicht
Als Duits bedrijf voelen wij ons zeer nauw verbonden met het motto ‘Made in Germany’. In de mondiale concurrentiestrijd is het erg belangrijk om met belangrijke meerwaarden zoals innovaties en kwaliteit punten te scoren.

Het motto ‘Made in Germany’ staat volgens onze definitie niet alleen voor het productieproces, maar beschrijft ook de kwaliteit van onze verkooporganisatie.

Onze kwaliteitsstandaard is daarom onze overtuiging. Dit beïnvloedt ons dagelijkse denken en handelen bij het bedenken, ontwikkelen en verkopen.

De toepassing van deze standaard is niet alleen te herkennen aan ons volgens DIN EN ISO 9001:2015 gecertificeerde kwaliteitsmanagementsysteem, maar ook aan de dagelijkse inspanningen om de interne processen te optimaliseren en de informatiestroom te verbeteren.

De kwaliteitsmanagementvertegenwoordiger van de verkoopafdeling, afgekort KMV, zorgt er als verantwoordelijke van het topmanagement voor dat de door de norm 9001:2015 geformuleerde eisen ten aanzien van het kwaliteitsmanagement op verkoopgebied gerealiseerd worden.

De KMV heeft als verantwoordelijke tegenover de verkoopdirectie de taak en bevoegdheid om o. a. de volgende werkzaamheden uit te voeren:

• de klanttevredenheid bepalen en het verkoopteam bewust maken van de eisen van de klanten
• helpen en meewerken bij de invoering van nieuwe procedures en processen
• de medewerkers betrekken bij en motiveren in kwaliteitsinitiatieven
• adviseren en meewerken bij de foutopsporing, het onderzoek naar de oorzaken en de foutanalyse.

De KMV is dus het aanspreekpunt als het gaat om alle kwaliteitsrelevante zaken.

Voor de functie van KMV is dus behalve motivatie, ervaring, organisatietalent en hardnekkigheid ook het vertrouwen van de collega’s nodig.
© Hänel GmbH & Co. KG Innovatieve ideeën. Perfecte techniek. Flexibele systemen.